Apropå pengar till tandläkare

Apropå pengar till tandläkare
Några lustiga personer (ungefär sådana som slog sönder mitt fönster) tycker ofta då att då kan jag få en dröm om Lottoraden!
Jag hade en dröm om Lottoraden där jag sitter och jämför Lottoraden med min kupong! Jag får 7 rätt och vaknar därefter!
Jag kom ihåg 2 nummer av 7!
Svårt att komma ihåg nummer när man sover!
Då tänker dem sig att man skall kunna styra mig i vaket tillstånd!
Nej, problemet är att man styr sig själv i vaket tillstånd precis som jag skriver om Urnan! Varför slår man inte sönder sin egna urna som är värd pengar fast att man kanske får en snabb tanke att göra så!
Därefter så kan det ju inte vara deras bekymmer i ett utom jordiskt skepp ifall vår värld är makaber gentemot mig!
Dem tänker ju spränga vår värld i luften och deras värld dem emellan är ju att dem är extremt bra mot varandra!
Jag tycker att dem förmedlat sig väl till oss och gett oss möjlighet till att försvara oss! Att gå samman och förbättra vår möjlighet. Men oftast så vill vi inte, vi slår ner oss själva istället, däribland mig.
Det är den Kristna människan igen som ni förstår! Hur mycket Jesus tycker ni att det är?
Behöver faktiskt gå till tandläkaren! Efter tandläkaren så kan jag lösa alla ekonomiska problem och problem med er kyrka och allt annat! Men för tillfället så är jag dödligt sjuk med tänderna!
(Att jag har ett bekymmer med mina tänder kan däremot vara det utomjordiska skeppets bekymmer. Skeppet kanske har en forskar etik, men den ekonomiska biten är ju vår planets bekymmer och det bara rättfärdigar deras synsätt av oss som lägre och ej livsduglig livsform).
Några lustiga personer (ungefär sådana som slog sönder mitt fönster) tycker ofta då att då kan jag få en dröm om Lottoraden!

Jag hade en dröm om Lottoraden där jag sitter och jämför Lottoraden med min kupong! Jag får 7 rätt och vaknar därefter!

Jag kom ihåg 2 nummer av 7!

Svårt att komma ihåg nummer när man sover!

Då tänker dem sig att man skall kunna styra mig i vaket tillstånd!

Nej, problemet är att man styr sig själv i vaket tillstånd precis som jag skriver om Urnan! Varför slår man inte sönder sin egna urna som är värd pengar fast att man kanske får en snabb tanke att göra så!

Därefter så kan det ju inte vara deras bekymmer i ett utomjordiskt skepp ifall vår värld är makaber gentemot mig!

Dem tänker ju spränga vår värld i luften och deras värld dem emellan är ju att dem är extremt bra mot varandra!

Jag tycker att dem förmedlat sig väl till oss och gett oss möjlighet till att försvara oss! Att gå samman och förbättra vår möjlighet. Men oftast så vill vi inte, vi slår ner oss själva istället, däribland mig.


Det är den Kristna människan igen som ni förstår! Hur mycket Jesus tycker ni att det är?

Behöver faktiskt gå till tandläkaren! Efter tandläkaren så kan jag lösa alla ekonomiska problem och problem med er kyrka och allt annat! Men för tillfället så är jag dödligt sjuk med tänderna!

(Att jag har ett bekymmer med mina tänder kan däremot vara det utomjordiska skeppets bekymmer. Skeppet kanske har en forskar etik, men den ekonomiska biten är ju vår planets bekymmer och det bara rättfärdigar deras synsätt om oss som lägre och ej livsduglig livsform).

Alltså, det kan inte vara skeppets bekymmer att vår planet har det svårt med att Patrik behöver gå till tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0