WOW, en sådan tandläkare!

Det var den bästa tandläkare jag någonsin haft! En helt otroligt bra kille!

Jag vet inte vad jag skall skriva!

Den tanden visdomstanden som beskrevs som dödlig och allt sådant tog han bort utan att jag ens kände något! Han använde något som såg ut som en skruvmejsel. Det knakade och så var jag bedövad, men det kändes inget.

Dem drog två tänder och dem planerar att dra 6 tänder. 4 visdomständer och angränsande tänder.

Jag vet ju inte hur det kommer att kännas när bedövningen släpper men än så länge så känns det bra! Som att inflammationen försvann där tanden satt.

Det tog 25 minuter att dra två tänder.


Givetvis så fick jag därför inte ha en turdag idag! Bra hos tandläkaren innebar att jag kom till banken och där har det skett fel! Felet får jag redigera på Måndag! Inte mitt fel utan Bankens.

Därefter så satt jag och en kompis och kollade vår internetsida och där hittade vi en konkurrent på Internet! Konkurrenterna har alla varit små så därför har jag inte brytt mig så mycket men denna konkurrent var större än beräknat!



Men detta med tandläkaren var att rekommendera! Jag är helt imponerad av tandläkaren! Det kan bli dåligt senare men det var bra när jag var där!

Vi får se hur ont det gör om 3 till 4:a timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0