Var ute och provad att flirta

Idag fick jag en idé! På min väg till godisbutiken där jag tänkte köpa mjölk så möter jag ju hela tiden på tjejer. Jag tänkte om hur mång av tjejerna som skulle vara positiva till att jag flirtade med dem.

Först mötte jag på två tjejer i 20 års åldern vilka blev glada när jag flirtade med dem. Därefter handlade jag mjölk och därefter gick jag förbi en skola på vägen hem. Där mötte jag två flickor i 14 års åldern. Jag tänkte, jag flirtar med dem också!

Jag vet inte men låter detta konstigt: Jag är rädd för små 14 åriga flickor! Och den blicken jag fick av den flickan så skulle jag inte ens våga sitta i samma rum som henne om hon tittade så på mig!

Hela hennes flick själv tycktes ropa:

Fånga manga dockan: http://maasen.blogg.se/images/2010/manga_academy_109620966.jpg
Fånga manga dockan: http://maasen.blogg.se/images/2010/manga_academy_109620966.jpg
Fånga manga dockan: http://maasen.blogg.se/images/2010/manga_academy_109620966.jpg

Därefter så kan sådana små flickor ropa upp 300 flicknamn så dyker det upp en massa flickor som tänker fånga en.

Jag förstår det inte! Och jag förstår inte varför jag är rädd för sådana små flickor. För jag skojar inte, jag blir rädd, och flickorna kan börja jaga mig så där på riktigt. Det värsta är att jag tror att min rädsla liksom roar flickan så att hon vill jaga mig ännumer, men jag blir naturligt rädd för flickan. Men samtidigt så är det väldigt roligt för en kille i min ålder att en sådan liten flicka blir på det sättet. Det blir liksom en konstig blandning av känslor på något sätt.

Jag kan inte förstår hur det kan bli så där? Men i vilket fall så tycktes flicka 3 också positiv.

Tjej 4 var en tjej i 25 års åldern som arbetade. Hon var också glad när jag flirtade med henne, men hon kanske bara var serviceinriktad.

Därefter så mötte jag en tjej i 30 års åldern och hon var också glad och flirtade tillbaka till mig!

Men tjejen efter det var en tjej i 25 års åldern. Hon såg förskräckt ut när jag flirtade med henne och tittade ner i trottoaren. Jag har svårt att tolka henne så jag tänker att hon kanske var negativ. Men vet inte? !!!!!! Eftersom detta var ett svårt ämne: Alla tjejer har inte samma smak! Det skulle annars bli 100%. Den mänskliga arten skulle få problem med fortplantningen. : )

Alltså, 3 av 4 tjejer blev glada när jag flirtade med dem och en 1 flicka blev glad när jag flirtade med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0