Två dagar efter

Nu är det full fart på min kompis igen efter att han drog ut sin tand. Han administrerar flera hemsidor samtidigt och idag tycktes han ha tur med en order! Han lät glad och stressad när jag mötte honom.

Själv har jag kommit fram till att det är en tandflisa som sitter kvar där visdomstanden förut satt! Den är hård och sylvass och sitter orubbligt i det som förut varit roten för visdomstanden.

När jag kan skall jag uppsöka tandläkaren och fråga om tandflisan.


Förut kunde jag lägga in 120 - 140 produkter per dag på hemsidan men nu orkar jag bara 40 till 50 på en dag.

Jag brukar tänka att det är dem produkterna som jag hinner föra in på hemsidan som är dem produkterna som jag sedan får äta i himlen i flera miljoner år och det gör det lite roligare så att jag orkar med att skriva in produkter på hemsidan (för man vill ju variera sig på några miljoner år om vad det gäller mat   : )

Vi får se hur det går med tandläkaren och flisan och allt, men inget nytt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0