Postkodlotteriet, betala tandläkaren

Jag kollade postkodlotteriet för där är jag också med denna månad.

Det räcker att jag vinner en liten vinst denna vecka så har jag betalt tandläkaren!

Jag hade ingen vinst än så länge på postkodlotteriet men jag kan vinna stora vinster denna dragning.


Nix, gigolo finns inte!

Om jag för exempel lånar 100 kr av någon så blir det en manlig granne! Jag skulle aldrig tänka tanken att gå och fråga min snygga tjej granne om att låna 100 kr av henne!

Så det där med gigolo tror jag inte på! Finns ingen ekonomi för sådant!

Större möjlighet är det att jag vinner imorgon på postkodlotteriet och kan betala tandläkaren då. Tjejer och pengar hör nämligen ihop! Har du mycket pengar som Johan så har du en snygg tjej! Tjejen säger inte att det beror på pengarna!

I mitt fall så kan jag möta en snygg tjej om jag vill därför att jag är snygg! Men tjejer skulle aldrig betala mig något!

Alltså, gigolo måste vara en nutida myt precis som råttan i pizzan.


Jag tror att många män tror att det finns gigolos och jag tror att jag har kommit på något som är en upptäckt! För jag tror att ni tror att sådant finns och att samhället tror att sådant finns, men att det egentligen är en myt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0