Okej, betalning av tandläkaren

Tja, ni tjejer!

Har ni mött på en tjej som påstår att hon haft sex med en man för pengar? En svensk man?

Jag har mött en författarinna som åkte till Afrika och hade sex med barn! Hon var känd! Men till barn betalar man ju inga pengar!

Hon är en äldre känd författarinna i Sverige!

Men jag har aldrig mött på en sådan tjej som i gigolo filmerna! Jag har dessutom fått höra hur tjejer pratar med varandra och hur kvinnor pratar med varandra! Jag har aldrig fått höra något sådant att dem betalt för sex med en man!

Att kvinnor våldtar barn, vet jag! Men dem betalar aldrig för sådant! Det ingår liksom i våldtäkten av barnet att kvinnan inte betalar barnet utan betraktar barnet som elakt och dumt efter att hon haft sex med barnet!



Män betalar däremot men det liksom finns naturligt hos män! Män ser sex som handel och kvinnor ser sex som pengar!


Jag skulle kunna tänka mig att sälja min kropp för pengar! Jag skulle kunna få pengarna i förskott så att jag kan ha sex med er efteråt, precis som ni vill ha sex tjejer!

Men jag tror ingen tjej nappar på det!


Och då ser jag ändå ut som att hon här kan älska mig:
http://sv-se.facebook.com/people/Camilla-Tim-Elliot/1696201208


Hon kan däremot på olika sätt sälja sig för pengar men jag skulle inte kunna det! Som kille så är gigolotanken en fantasi!


Dessutom, Grattis Sverige i fotboll! Det kunde jag aldrig tro! Vinna över Holland, helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0