Nix

Att arbeta som Personalchef utan tänder eller att man går 2 ggr i vecken till tandläkare går inte!

Och re:member kräver nog arbetsgivare för större lån.

Så allt sådant kan jag tänka bort!

Och det var ju därför jag väntade så länge på att gå till tandläkare:

Hade jag arbete så sa arbetsgivaren NEJ till att jag lämnade jobbet och gick till tandläkare när jag var Personalchef och när jag är arbetslös så har jag svårt att hitta finansiering av tandläkaren.


Dessutom, stickningarna i tungan blir allt värre! Krångligt!


He, he - jag blir ett sådant där fall för alla som behöver gå till tandläkaren   : )  Han dog för att han inte kunde gå till tandläkaren.


Men annars så passade allt bra: Jag hade inte jobb som personalchef vilket innebar att jag kunde gå till tandläkaren. Jag var sjukskriven för mina tänder från läkaren och alla menade på att jag skulle gå till tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0