Mumsig cheesecake och semester

Jag bjöd min granntjej på cheesecake igår! Hon kom ut i bara linnet  : ) Ja, oj så vacker hon var! Hon tycktes gilla cheesecaken också! Hon har precis flyttat in och är ungefär 20 år gammal. Vi pratade med varandra i tvättstugan och hon har tyckts som intresserad av mig sedan dess.


När jag beskriver mig för tillfället så beskriver jag SEMESTER eller MITT MELLAN KURSER! Jag säger inte SVÅRT SJUK KANSKE DÖENDE, SJUKSKRIVEN I VÄNTAN PÅ DÖDEN.

I bästa fall så är ju detta semester och när den är klar om 2 månader så kan jag börja på universitetet igen! Men känner jag inte personen som med vissa grannar (har ungefär 10 grannar) så går jag inte in på teknikaliteter om hur och varför jag har semester!

Tjejen exempelvis som antagligen tycker att jag är snygg, vet ju inte att jag kanske är döende!

Det är ju kul, för hon är extremt vacker och ser mig som attraktiv fast att jag kanske är döende! Men skulle jag känna henne bättre så skulle jag förklara att jag kanske dör inom kort.

Däremot så har jag ju faktiskt inte heller förklarat för alla jag känner att jag kanske dör! Vissa människor klarar inte av sådant och det får man acceptera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0