Min kompis var hos tandläkaren

Min kompis som jag har hemsidan med var hos tandläkaren idag och drog ut sin inflammerade visdomstand.

Jag oroade mig lite för att han inte följt rekommendationen och ätit sin antibiotika som han ordinerats av sin tandläkare 1 vecka före utdragning av tanden.

När jag mötte honom på kontoret idag efter att han dragit ut tanden så var det 35 grader varmt på kontoret och ändå så frös han. Han blödde kraftigt och hade samlat alla blodiga tussar i en bunke.

Det var hans granne som dog av sin utdragna tand vilket gjort oss oroliga för våra egna tänder.

Han såg inte ut att må bra så jag önskade att han skulle krya på sig!


När jag frågade vad hans utdragna tand kostade, så hoppade jag till: 1800 kr för 1 utdragen tand! Jag betalade 1800 kr för 2 utdragna tänder! Jag blödde dessutom nästan inget efter att dem dragit ut mina 2 tänder! Jag har en riktig Willy:s tandläkare   : )

Jag önskar att han kryar på sig och att det inte blir sämre! Fy så jobbigt med visdomständer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0