Min hyggliga granne, betala tandläkaren

Jag har en granne som vi helt kan räkna bort från mina negativa tankar.

Han skulle jag eventuellt få låna pengar av om han hade en sådan summa som 15 000 kr.

Men jag kan inte:

1. Tycka att det är rätt!
2. Fördela skulden på ett rättvist sätt!

Av min kompis Johan skulle jag kunna låna 15 000 kr eftersom Johan har 100 miljoner kronor! Min granne har kanske 50 000 kr och han behöver dem pengarna!


Men han är en väldigt snäll kille!


Skulle jag vinna på Lotto på onsdag så skulle han få del av vinsten eftersom jag anser honom som en bra kille!


Men då är han kille och det tror jag är viktigt! Jag skulle inte kunna låna så och ha en sådan relation till en kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0