Lotto, betala tandläkaren



I spänd förväntan på Lotto onsdag! Tänk om jag vinner 22 kr     : )



Äsch, ett sådant snack om gigolo!

Så som det är med sex mellan män och kvinnor:

Jag gör cheesecake och tänker på att bjuda min snygga granntjej! Hon blir glad och visar bröstvårtorna! Och då blir jag glad för att hon ville ha min cheesecake och för att hon blev glad!

Jag betalade! Hon visade styva bröstvårtor!

Granntjejen ser ut som den här tjejen (när hon var 20 år):
http://sv-se.facebook.com/people/Camilla-Tim-Elliot/1696201208

Därefter så vill tjejer att det skulle vara på ett annat sätt! Tjejer blir ledsna om dem inte är som män! Därför finns feminismen och hos feminismen så säger tjejerna att dem är som män!


Men jag har ju haft massor med sådana tjejer omkring mig sedan 1990 talet! Det är ju klart att sådana tjejer inte skulle tycka att det var roligt att jag dog av mina tänder! Men dem skulle aldrig komma på gigolo idén.

Gigolo är bara snack! En manlig fantasi som man kan snacka om men som inte finns i verkligheten.


Men nu är det Lotto och där kan jag på riktigt få pengar! Vi får se! Tänk om jag får 5 eller 6 rätt på joker? Då skulle jag kunna betala tandläkaren!

Om tjejer köper något så tror jag på vår hemsida när den är klar:
http://www.xn--innehllsdeklaration-4wb.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0