Låna av Johan till tandläkare

Johan mötte jag i somras! Tv 4 har filmat hans hus i Spanien!

Han sålde denna hemsida:
http://www.airliners.net

Och tjänade något på 100 miljoner! Dessförinnan så hade han en lön på omkring 1 miljon i månaden!

Han är omkring 35 år och numera resande mellan sina hem Luleå, Spanien. New York!

Han är en snäll kille! Jag skulle kunna låna av honom om jag var döende! Allt annat räknar han som tandläkarskräck!

Men för att en läkare skall mena på att man är döende krävs som i filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=J7C8nHAAs70

att man har 10 minuter kvar att leva!

För läkare önskar att dem kan rädda en hela tiden fram tills att man dör!


Johan har dessutom sina pengar i fasta värdepapper och hus! Svårt att låna av honom fast att han är multimiljonär! Och fast att jag är hans kompis som mötte honom i somras!

Han såg till så att jag fick spotify!

Lustigt, mina kompisar och vissa släktingar har 100 miljoner och jag har svårt att betala tandläkaren!

Alltså måste det vara det ultimata roligt att ha pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0