L.A Gigolo

Man skulle kunna vara gigolo och få ihop pengar!
http://www.moviezine.se/film/la-gigolo

Nej, inte som kille!

Jag har ändå mött så många tjejer som har pengar och jag har aldrig mött på att man skulle kunna genomföra sådant i verkligheten. Vissa killar jag har mött har däremot påstått att dem varit gigolo men jag tänker att dem känner konkurrens om snygghet med mig och därför påstår att tjejer betalat dem för att vara tillsammans med dem.

Jag menar: Jag har mött en massa tjejer med pengar och aldrig att någon kommit på idén att betala mig! Det faller liksom inte naturligt in för tjejen. Tjejen tycker att sexet med dem är betalningen till killen (hur förmögna tjejerna än är). Det är lättare för en tjej att tycka så och det är naturligt för tjejen att tycka så!.

Så det tror jag inte på   : )     (men kul idé)


Jag pratade med mina kompisar som jag har internetsidan med! Dem kom på lite olika sätt men det beror ju på om det går att genomföra i praktiken, och hur lång tid det tar.

Om jag sedan dör vet jag ju inte! Så bra kunskaper i tandläkaryrket har jag inte. Det skulle krävas erfarenhet.


Imorgon onsdag så är det LOTTO, kanske mina bekymmer löses då!

För Sverige så ser det ju rätt så bra ut i fotboll! Jag vann pengar på Holland en gång! Hade jag då spelat för hela min lön så hade jag vunnit kostnaden för tandläkaren plus min vanliga inkomst! Nu har jag inte spelat och jag spelar endast för 110 kr på 5 veckors lotto onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0