Kurt Olssons post (tandläkaren)

Jag har fått så många brev! Tack alla som skriver!


Här fick jag ett:

Anonym om Satt och kollade Reklamen på Tv 4:
Det är svårt att disskutera om du kan tolka när beskrivning av tv 4s (tandläkar)? reklam inte redovisas. Däremot återkommer manligt kvinnligt i texterna. Även din ditt utseende beskrivs...lägg in några foton även tandbilder,om du har möjlighet och viljan. 

P.S Viljan finns i trädtopparna




Mitt svar:

Jag och Nepal har haft en diskussion i över 10 år om jag kan tolka media! Jag hävdar att jag delvis kan tolka media men att tolkningarna blir influerade av min egen uppfattning.

Visst går det! Är Tv:n helt odräglig mot en så upptäcker man det! Jag skulle helst slippa det men eftersom det varit mycket bråk kring detta så är Tv:n ibland sur på mig. Men jag tycker att det som skedde i Nepal var mer unikt än att jag har svårt att låna pengar av staten. Eller att staten tar tid!

Det kan jag ju räkna ut själv och oroa mig för.


Nej, inga bilder! Jag får bara sönderslagna fönster och sådant otrevligt! Så inget sådant! Inga bilder.

Så här ser det ut:

Gratismannen som vill ha sex!
Och hans fru primadonnan!

Sådana människor skall man inte visa bilder på sig själv för när man lider av en svaghet! Inget bra kan man få av dem förutom sina egna fönster sönderslagna! Alltså, inga bilder.


Gratismannen blir bara avundsjuk
och primadonnan förstår aldrig något och tror på sin mans avundsjuka prat! Bara för att han är avundsjuk och vill ha sex och ett medlidande med mig vet han kan betyda att hon har sex med mig istället. Han gör sexet GRATIS säger jag då till hans fru primadonnan, så inte vill ju du ha något annat som du behöver betala för.

Det blir bara ett illvilligt pekande mot mig på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0