Kompis ont i käken

Min kompis som jag har hemsidan med berättade att han hade ont i käken där han drog ut sin visdomstand! Han äter maximalt med smärtstillande fortfarande och har fortfarande ont!

Själv har jag inte ett dugg ont! Men problemen i tungan kvarstår och flisan av visdomstanden finns fortfarande kvar.

Min kompis var Glad när vi möttes! Han har med sitt företag har tagit fram ett nytt revolutionerande partiellt moln för datavärlden! Detta innebär att du kan flytta databasen runt omkring i världen och att du inte råkar ut för minnesförlust vad det gäller datahaveri!

Han förklarade men jag vet inte så mycket om datorer! Men idén lät bra, mycket bra! Och den samlade industrin för denna produkt är flera miljarder kronor! Problemet med nyheter är att företagen inte vill pröva något nytt, men nu så hade han hittat en möjlig intressent som vill ha Tv tjänster till Afrika! Det blir kanske en storsatsning och min kompis med sitt företag och sin visdomstand kanske får del av ett kontrakt på först några 100 000 kr för att därefter kunna sälja för flera miljoner kroner.


Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0