Killad i ett tortyrrum?

När jag tänker på tandläkare så tänker jag på tortyr!

Idag så skulle jag lägga in mina poetiska texter på ett forum för konstnärer. På forumet hittade jag en konstnärinna som sålde filmer på tjejer som kittlade varandra i ett tortyrrum. Sådant här säljer nog tänkte jag och tittade på filmerna.

Därefter funderade jag på dem 14 åriga flickorna! Kan det vara som så att vårt datasamhälle påverkar flickorna så att dem blir som så som jag beskriver att dem är mot mig ibland.

För när jag funderar på hur jag var när jag var 14 år så var jag så här:

Jag idealiserade världen och tänkte mig den som vacker. Jag hade inte så mycket sexuella tankar men jag tänkte givetvis på sex ibland. Jag förälskade mig i en vacker 13 årig flicka som var ljus och roligt skrattig. Och jag tänkte nästan aldrig på den vuxna sexualiteten fast att den ibland trängde sig på i form av Svenska lärare och tandsköterskor.

Om jag jämför mig med sådana män och kvinnor så blir allt så olikt! Jag för exempel tittar bara och gör ett litet enkelt leende till flickan utan att överdriva! Ett leende utan att öppna munnen! Svenska läraren däremot var känd när det gällde mig inför hela min klass, man fick skämmas när han stod och masserade mina axlar inför min klass och när han beskrev mig som vacker (och då var jag 14 år). Tandsköterskan däremot talade i gåtor och jag förstod inte vad hon sa fast att det var uppenbart vad hon sa.

Men med mig så praktiskt taget våldtar dem 14 åriga flickorna mig!

Ni undrar kanske hur det funkar! Som kille kan man inte göra något och ingen som står och tittar på hjälper en.

Det måste vara annorlunda idag mot när jag var 14 år och jag tänker att det är Internet.


Och vad det gäller tortyr så skulle jag hellre genomgå den tortyren jag såg på dem filmerna än den med tandläkaren! Man brukar dessutom tjäna bra med pengar när man är med i sådana filmer och hos tandläkaren så brukar det kostar pengar   : )

Men vad det gäller flickor och pojkars uppfattning om sexualiteten så kanske den påverkas av att det utbudet är så stort på Internet. Deras ekonomi bland konstnärerna är bättre eftersom efterfrågan är stor!

Därefter om det är bra eller dåligt med denna förändring, har jag ingen uppfattning om! Jag gör ju inget med flickan och på sätt och vis så är det ju lite kul att flickan är på det sättet mot mig som äldre man! Och hon kanske också tänker att det är roligt? Då tycker inte jag att det är fel!

Vid tillfällen där det varit 20 flickor i 14 års åldern som nästan våldtagit mig så kan jag inte tycka att det är fel! Man får förstå att barn är barn! Barn har inte samma spärrar som vuxna! Men jag brukar tänka på flickorna och undra om dem tycker att sådant är kul!

Man brukar faktiskt bli rätt så konstig i huvudet efter sådant! Man vet inte vad man skall tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0