Kanske en tråkig måndag

Måndagen gick och inte upptäckte jag att någon tandläkare blivit betald eller att jag fått några pengar med posten.

Tja, då har fas 1 gått ut! Nu blir det på följande vis fas 2:

Fas 2 är att räkningen betalas till måndag nästa vecka! Fas 2 fungerar bra eftersom fakturan var ställd på 10 dagar.

Jag har alltså Lotto onsdag samt Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag på mig på postkodlotteriet eller att staten ger mig lånet eller redan utan min vetskap betalt tandläkarräkningen.


Jag blev däremot fortsatt sjukskriven idag fram tills 15 december 2011 för tänderna! Det var bra! Så något bra skedde idag i vilket fall! Läkaren var dessutom snäll och önskade mig lycka till. Jag fick däremot ingen antibiotika som jag frågade efter på grund av symptomen i tungan men han ville inte gå in på tandläkarens område. Och tungan var tandläkarens område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0