Jo, livet

Jo, nu när jag tänker på att jag kanske dör snart så tänker jag på livet som varit!

Jag tycker att jag varit med om en hel del annorlunda fast att jag inte levt så länge och inte haft möjlighet att resa och bilda familj.

Ulrika Nilsson för exempel var en upplevelse hela hon: En extremt vacker tjej som var helt feminin och rörde sig i maktens korridorer hela dagarna.

Jelena: En maskulin tjej som var tolk och passade ryska barn i Kiruna. Hon skulle passa som soldat i något krig.

Faktiskt, många av tjejerna som jag har haft omkring mig skulle passa som änglar i himlen. Det bara saknas vingar på flickorna så skulle vi ha en hel drös änglar   : )

Många av tjejerna ser ut som min barndoms kärlek:

Dem är ljushåriga och har lätta anletsdrag! Sådana tjejer brukar ha bra självförtroende och sådana kommer jag därför bra överens med. Därefter kommer Jelena på listan, smal tjej och helt utan en tanke på självförtroende! Sådana tjejer gillar jag för sådana tjejer kan slita tag i mig eller som Annabell (den Tyska tjejen) bära mig under armen när dem vill ha med mig.

Tjejerna brukar vara rädda för att jag skall gå sönder om dem klämmer mig för hårt och det är visst sexigt förstår jag!

Sara Persson var även hon en häftig tjej! Så vacker så att Annabell med sina Tyska värderingar om Älvor nästan svimmade när hon såg oss två tillsammans!

Jo, Annabell har inte pratat med mig sedan hon såg en bild på min kusin! Där kan vi börja snacka älvor! Båda systrarna ser ut som att vi har älvblod i släkten!

Jag har ju haft mycket kul av att vara snygg men också en del tråkigt! Men när jag tänker på det så har det varit mer positivt än negativt att vara snygg! För Ulrika Nilsson och sådana tjejer är måna om att deras kompisar skall vara snygga. Och inte skulle jag röra mig i maktens korridorer om det inte varit för Ulrika Nilsson.

Därefter så har jag inte haft så mycket pengar och jag har bara haft ett personalchefsjobb. Men hela USA har dåligt med pengar, hela Grekland har dåligt med pengar, nästan alla utan några få har dåligt med pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0