Jo, granntjejer

Jo, jag har faktiskt en hel lista med granntjejer!

En granntjej som jag har nu hon är en sådan där ishockeytjej! Ibland tänker jag att hon har dåligt självförtroende eller att hon är en sådan där tjej som vill att man drar av sig byxorna och säger: Nu får det vara slut på det här, nu skall det bli straffknull hela natten med ishockeytjejen (Men jag är alldeles för feminin för att vara sådan). Den där granntjejen som spelar ishockey är värre än en pensionär! Man får inte spela musik efter klockan 22:00! Hon måste nästan lyssna vid väggen för att höra musiken! För jag har frågat alla grannar och det är bara hon som hör något! Hon till och med hör tvättstugan fast att tvättstugan ligger 20 meter bort!

Därefter så hade vi den vackra tjejen som haft massor med problem för att hon är vacker!

Vissa tjejer som är snygga blir som Ulrika Nilsson som har enormt bra självförtroende osv... Eller så blir den snygga tjejen som den granntjejen, rädd orolig och nästan förföljande av män! Hon förföljde mig i 2 år! Hon stod utanför min dörr och när jag öppnade dörren så blev hon rädd! En gång så hjälpte hon två utländska flickor med logi, när dessa såg mig så tittade dem på mig och granntjejen var helt röd i ansiktet.

Men den här granntjejen som fick cheesecaken verkar naturlig och trevlig till sättet! Ungefär som jag, jag går inte in för att vara vacker! Visst kan jag gå till frisören (vilket jag gjort) och visst så kan jag raka mig (vilket jag också gjort) men annars så står jag inte och sminkar mig för att se snygg ut! Mina kusiner ser också ut sådana och är det naturligt!

Jag ser ut ungefär så här men med kortare hår:
http://maasen.blogg.se/images/2010/manga_academy_109620966.jpg

Så jag var lätt att ta med under armen för den Tyska tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0