Jag undrar hur det går

Jag vet inte hur det går med tandläkaren! Men det är inte mitt bord för tillfället!

I värsta fall så får jag väl ingen tandvård!


Nej, jag tycker inte att jag anklagar tjejerna för det! Men idén var ogenomförbar med gigolo! Ni undrade varför och jag skrev på vilket sätt det var ogenomförbart! Dessutom, dem tjejerna jag känner är inte ens intresserade av att ha en gigolo om så gigolon gav dem pengar!

Därefter så tycker jag att det är naturligt med det som jag förklarar om tjejer och gigolo! Jag anklagar inte fiskar för att simma i vattnet! Jag står inte heller och gråter vid havet: Varför simmar fiskar i havet, snyft!

Det är samma med tjejernas alternativ! Jag är inte fäst vid tanken men som det är så är det alternativet det man kan välja ifall man är sjuk och inte kan låna någon annanstans!

Mina tänder gör mig sjuk och därför kan jag inte arbeta!

I annat fall så får vi sitta så här långdraget och vänta på min död!

Men det beror på, kanske tjejernas alternativ funkar och då går det ju och laga tänderna!

Därefter kan jag arbeta och betala tillbaka! Tjejerna brukar ha det så, så kanske jag också kan få ha det på ett sådant sätt!

Men jag har mycket negativa tankar om det! Och det är den absolut och yttersta lösningen på problemet. En lösning jag försökte på alla sätt att slippa!



Varför brukar tjejer ha det bättre hos staten?

Tjejer är mer organiserade och har stor förståelse från staten på grund av sitt kön!


Det är förvisso bra eftersom staten egentligen också borde vara sådana med män!


Men med denna blogg så förstår ni varför det är så jobbigt med tandläkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0