Inget nytt om tandläkaren 100 miljoner kr

Tja, den spettsiga flisan känns allt mindre spetsig och tycks slipas ner så att den inte är lika vass längre.

Jag talade med min kompis jag har hemsidan med. Han berättade att vår andra kompis nu funderade på att donera sig till USA!

Man kan vara med i Geencard lotteriet och få visum till USA eller så kan man skänka 3,5 miljoner kronor och då också få ett Geencard till USA! Johan har ju 100 miljoner så han funderade på att skänka 3,5 miljoner i gåva till en av USA:s organisationer för fattiga i USA!

Lustigt tänkte jag! Johan skulle aldrig skänka mig 15 000 kr för att kunna betala tandläkarräkningen. Och min kompis som jag har hemsidan med delar kontor med Johan och Johan betalar alltid den lägsta summan för kontoret! När Johan sålde sin hemsida så flyttade han utomlands för att slippa betala skatt till Svenska staten. Nu har han bott 3 år utomlands vilket innebär att han kan flytta tillbaka igen utan skatt. Men han tänker alltså skänka 3,5 miljoner i stöd till fattiga i USA! Detta när både jag och min kompis har det dåligt ställt! Faktiskt så hade inte min kompis råd att ta ut antibiotikan när han skulle dra ut sin tand.


Så är det att vara kompis med någon som har 100 miljoner kronor   : )


Lustigt! (Jag tycker att folk som har 100 miljoner kroner är lite dinga i huvudet - rent ekonomiskt).


Sert nu på amerikansk fotboll på Tv 11! Bra spel!

Själv får jag väl vinna på Lotto på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0