Idag får vi se


Tja, idag är slutet på etapp 2 att betala tandläkaren!

Då blir det etapp 3 ifall den inte är betald och om jag inte får något lån än! Etapp 3 innebär att jag kanske får en påminnelse!

Om Johan! Jag känner ju inte Johan lika bra som min kompis som har arbetat med Johan i många år och delar kontoret med honom gör! När det gäller Gratis så är Johan bra! Johan gav mig Spotify och han gav mig en högtalare som han hade lagat själv!

Jag menar paradoxen: Han vill inte betala 3,5 miljoner i Svensk skatt men han kan tänka sig att betala 3,5 miljoner kronor av sina 100 miljoner kronor till dem fattiga i USA för att få ett Greencard som han kan få Gratis på Greencard lotteriet!
http://www.usagreencardlottery.org/diversityvisalottery_2011/?r=gnonust&gclid=CJjH6sf4_6sCFcMXzQodbF-hYQ

Att Johan inte ger oss pengar är ju upp till Johan själv! För det är ju hans 100 miljoner kronor!

Men Röda Korset i USA blir nog Glada när dem får Johans 3,5 miljoner kronor   : )


Hm... Det gick inte så bra för Minisota Vikings i fotbollen mot Giants! Jag hejar på Minisota Vikings för att dem har med Sverige att göra i och med utvandringen till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0