I en present

Tja, slå in mig i en stor paket och ge bort mig i present till flickan! Jag vet inte om små 14 åriga flickor tycker att sådant är roligt. Det var något sådant på en film någon gång där man gav bort en person i present till en flicka och den flickan tyckte att det var kul, men det var ju på film  : )


Tja, flickor 14 och tjejer 39

Här är tjejen jag förälskade mig i när jag var 14 år:
http://sv-se.facebook.com/people/Camilla-Tim-Elliot/1696201208

Som jag upptäcker det så är tjejer mer socialt aktiva när dem är 14 år än när dem är 39 år. Jag har provat att kontakta tjejer som för exempel Camilla men eftersom jag inte mött henne på länge så svarar dem aldrig. Man måste möta tjejen på riktigt för annars så är tjejer tillbakadragna, jag vet inte varför. Tjejer har en tendens att bli omogna när dem blir äldre!

Jag vet inte om Camilla vill komma ihåg mig nu men när vi var små så stod vi och tittade varandra djupt in i ögonen. Vi kramades inte och pussades inte  men vi var djupt sociala med varandra. Man riktigt kände henne, inombords efter att man mött henne.


Camilla var liksom som sagan: The never ending story
http://www.imdb.com/title/tt0088323

Detta med att jag inte kände mig attraherad av vuxna människor kan bero på att i min omgivning så kunde man inte lita på vuxna människor! Ni skulle inte heller följa med en sådan Svenska lärare hem eller lita på honom!

Om det är så att dem små 14 åriga flickorna tycker att dem litar på mig och därför är sådana så blir jag glad. För det skulle jag tycka var roligt!

Det kan ju också bero på att jag är en feminin och späd kille! Jag kan inte brotta ner 20 stycken 14 åriga flickor, för dem kan hålla fast mig!


Men jag funderar på om Camilla var sådan som 13 - 14 årig tjej! Vi möttes på träningen, så jag vet inte hur hon var annars. Men jag har svårt att tänka mig det, men jag vet inte.

Jag vet inte hur Camilla är nu heller! Hon flyttade till USA och därefter så hade hon någon förmögen kille! Själv var hon ju också lite finare och jag vet inte om hur hon är nu, idag! Men när vi var barn så var vi kära!


Jag helt enkelt stängde av den vuxna sexualiteten! Och det ångrar jag inte att jag gjorde för dem kompisarna jag har som drar sig åt barnhållet är ofta omogna till sinnet.



Men jag kan helt klart tycka att sådant är kul jag också men då brukar jag förstå att flickan 14 år är flicka 14 år! Jag är inte säker på att Svenska läraren förstod att jag var pojke 14 år!

Därefter så var Svenska läraren bra eftersom han accepterade att jag inte delade hans kärlek! Jag sa till och med till honom att jag mött Camilla och älskade henne! Så jag tror inte att man kan upphetsa barn sexuellt!


Det jobbiga var att alla skrek bög till mig i klassen! Klassens timma var sådan här: Vi vill klaga på att Patrik får massor gratis av Svenskaläraren. Så här är Svenska läraren: åh, åh Patrik.



Vad det gäller tandläkarens sköterska så gjorde det varken till eller från! Jag upptäckte det aldrig förrän jag funderade på det som äldre. Jag stängde helt enkelt av sådant som menade att världen var skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0