Facket?

Anlita facket för att få gå till tandläkaren!
http://www.unionen.se/Default.aspx

Jag betalade fack- avgift med a-kassa från 2005 - 2007! Men en av mina arbetsgivare gick i konkurs och lämnade jordens yta (utan att dö).

Då fick jag inget arbetsgivarintyg av honom vilket innebar att jag inte fick några pengar från a-kassan! Jag hade betalt i 2 år utan att något kunde göras!

Facket sa blankt nej till a-kassa!


Så att jag som personalchef skulle anlita facket för att få gå till tandläkaren! Det facket? Jag har ju arbetat med reklam i flera år, det där är bara deras reklam: Facket löser dina bekymmer! Gå med i facket och betala vår häftiga Fack- avgift!

Lika stor önskedröm som att jag vinner på LOTTO eller att någon av mina släktingar betalar min tandläkaravgift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0