Drömmen

Drömmarna är rätt så elaka för tillfället! Kan bero på att jag har ont i tungan för tillfället eller för att skeppet vill något som jag inte kan tyda! För det kan ju finnas något positivt i drömmen, slippa betala, vad kan jag slippa betala? Jag får tandläkaren mystiskt betald  : )  Tja, jag brukar önska att drömmarna menar något trevligt, men ofta så kommer det en jordbävningen eller något sådant efteråt. Jag vet inte vad drömmen betyder denna gång än så länge men jag började att efterforska var vi befann oss i drömmen!

Vi befann oss nog på ett Hotell någonstans i Miami i USA! De privata stränderna fanns där och dem höga husen fanns också där! Vi springer antagligen in på ett Hotell som hade panorama fönster mot havet!

Wow, en sådan vacker musik! Det lät kul när anden skakade på huvudet så att kinderna gav ljudet av att han vaknade inför natten! Mycket vacker musik! Jag hittade ingen liknande musik på Spotify!


Tja, drömmarna brukar vara roliga fast att dem beskriver läskiga och hemska öden! Själva musiken med slavarna och anden som talar dovt i alla rum där vi befinner oss gör drömmen härlig samtidigt som jag i drömmen vill därifrån!


Key Lime Pajen var god men granntjejen var inte hemma, så jag åt upp hälften av pajen själv!


Det finns en association som jag tänkte på nu vad det gäller drömmen: Kommunisten menade att han var en Farao eller Mumie som uppstått! Så sover han i det höga huset vid stranden! Det är nog hans drömmar som beskrivs med slavarnas pustande och hans mumlande i drömmen! Högt hus: Pyramid!

Alla letade ju på stranden efter den kommunistiska organisationen (som i drömmen är lika stor som kommunistiska organisationer är i USA) men dem hade ju sagt var dem befann sig! Dem befann sig i det höga huset!

Kul med dem här drömmarna, men dem är alltid lite oroande!



Nu skall jag titta mer på amerikansk fotboll! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0