Dagen efter

Min kompis mådde bra dagen efter att han dragit ut tanden. Han arbetade lite med vår hemsida och la till en jämförelse mellan produkter på hemsidan.

Han hade också kollat med en släkting om vilka symptom man skulle oroa sig för när det gäller utdragna tänder (eftersom han också oroar sig efter sin grannes död hos tandläkaren). Man skall oroa sig för att man har 37,7 - 3,8,1 i feber. Alltså en liten feber vilken betyder att inflammationen sprider sig i kroppen.

Själv har jag upptäckt något! Det sitter en flisa av min tand där tandläkaren drog ut visdomstanden. Den är liten och känns bara med tungan.

När jag vet om tandläkaren är betald så skall jag gå dit och fråga om vad tandläkaren tänker göra med flisan.

Men det var allt än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0