Betala tandläkaren

Nu får vi se om det blir en trevlig eller tråkig måndag!

Jag kan varken göra från eller till utan tänker väl mest att kanske ringarna på ytan löser problemet eller att staten beviljat mig lånet för vård!


Vad det gäller diskussionen om gigolo så fick jag en fråga som var tvärtom! Finns allt som man vill betala för?


Enligt mig: JA!

Vill vi på jorden ha ett rymdskepp så att vi kan resa till andra stjärnor i universum så skulle vi på 5 eller 6 år kunna bygga ett sådant skepp! Det är bara om vi vill betala den obegränsade summan pengar som det kostar.


Jag vet inte om Nobelstiftelsen håller med mig om detta men jag kan tänka mig att så är fallet med pengar!


Men vi får se på måndag hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0