Betala tandläkaren, tjejernas alternativ


Jag funderar på tjejernas alternativ!

När jag pratade med mina kompisar som jag har internetsidan med så kom tjejernas alternativ upp:
www.innehållsdeklaration.se

Skulle jag känna och fråga Marcus Wallenbergs fru så skulle detta alternativ också komma upp! Tjejer brukar tänka på det här alternativet när deras man inte kan låna ut pengar. Med tanke på Gigolo som jag skrev inte existerade så blir detta ett ytterligare inlägg om att gigolo inte finns. Johan som har 100 miljoner skulle rekommendera detta alternativ också och Johans tjej skulle också rekommendera detta alternativ:

Att jag lånar pengar av en statlig myndighet eftersom jag då kan vara sjuk och låna pengar! Därefter så blir jag frisk och arbetar mer med vår hemsida, lanserar den och tjänar pengar och betalar tillbaka lånet till staten.

Det alternativet brukar alltid tjejer komma på! Hur rika eller berömda dem än är, hur mycket dem bryr sig eller älskar en också!


Jag vet inte! Att låna pengar av Fredrik Reinfeldt brukar vara så här:

Fredrik Reinfeldt: Är du säker på att du är döende?
Jag: Host, host, öhhhhhhhhh

Fredrik Reinfeldt: Oj, han dog, öh, då var han ju berättigad ett lån förut! Kan man låna till någon som är död? Behövs tandvård då?

Jag förstår inte varför kravet är döden för att låna pengar till sjukvård! Blir jag frisk så har ju staten alla möjligheter att få tillbaka lånet.



Tjejer brukar förvisso ha det mycket bättre på sådana statliga myndigheter och brukar därför ofta rekommendera dem som ett bra alternativ!



Ni tycks ha gått med på att gigolo nog inte existerar efter mina inlägg här! Som ni ser så skulle gigolo ha det som mig och det är inget ekonomiskt hållbart för att ha en sådan verksamhet!

Gigolon skulle få en hel del omtanke och kärlek, men nästan aldrig pengar! Tjejerna skulle tycka lika dant till gigolon att han kan låna av en statlig myndighet tills han får ett jobb! Då skulle gigolon bli sur och mena att det var hans jobb att vara gigolo! Sådant skulle inte fungera! På film så uppkommer ju aldrig dem problemen och därför kan gigolo finnas på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0