Betala tandläkaren LOTTO

Idag är det LOTTO! Då kanske jag vinner 15 000 kr så att jag kan betala tandläkaren!


Nix, jag tror inte på gigolo tanken:

Om jag gav förslaget som kommer i följande inlägg tjejer så blir diskussionen så här:

Tjejen: Men om du säljer dig så vill jag att du också har sex med män så att jag kan titta på!

Jag: För 15 000 kr så jovisst!

Tjejen: Nej, det skulle du inte!

Jag: Jo, för 15 000 kr (så att jag kan betala tandläkaren), jovisst!

Tjejen: Nej, jag vet inte. Jag kan inte bestämma mig! (Och det blir aldrig något)



Och i ett sådant läge så ser tjejen inte ut så här:
http://sv-se.facebook.com/people/Camilla-Tim-Elliot/1696201208


Alltså, gigolo, tror jag inte på! Tjejer kan inte betala för sex eftersom det strider mot deras natur och uppfattning om sex! Så tänker jag!

Men om ni vill påvisa motsatsen, så jovisst! Varför inte! Jag vill gärna ha tandläkare och ni vill ha kul, så varför inte? Men jag tror av erfarenhet att ingen kommer att tänka att dem vill ha sex med att dem betalar - det kan däremot män tänka att göra för sex med kvinnor! Och gör alltid i olika former av sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0