Betala tandläkaren 4:a

Jag kom att tänka på att vi kunde ha reklam på vår hemsida och att jag därigenom kunde betala tandläkaren.

Vår sida är ju inte på några sätt färdig men jag tänkte att företagen kanske var intresserade att visa upp små reklam duttar på vår hemsida. Jag prövade därför för att se hur det fungerade.

Tja, det fungerade inte så bra! Men jag fick ett svar där företaget avböjde frågan om reklam från dem på vår hemsida.

Det jag tänkte var reklam i denna storlek och pris:
sp=emb&zw
men det fanns inga intressen för att betala för reklam på vår sida alls.


Vi måste helt enkelt bli större först!

Men då krävs det att jag blir frisk (så att jag orkar och kan föra in produkter i systemet) och därför får tandläkare!

Alltså, ingen bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0