Betala tandläkare

Nix, gigolo skulle aldrig gå runt ekonomiskt och skulle inte betala tandläkarens 15 000 kr! Det gör kanske däremot LOTTO idag!

Det tjejer kan tänka sig att betala för är SKOR och Smycken!

Jag kan aldrig tänka mig att en tjej betalar för sex med en man (med riktiga pengar som i en gigolo film)!

(Jag trodde att ni skojade, ni måste vara män, för ingen kvinna jag vet om skulle komma på idén, alla tjejer vet att gigolo är en fantasi)

Eller hur tjejer?


.... Ändå

Jo, jag kan ju laga tänderna först! Och jo, jag kan vara er 1 år för 15 000 kr (och göra allt ni vill) tjejer.

Men det kommer nog aldrig på tal! I en film som gigolo filmerna så gör dem sådant eftersom filmen är en fantasi!


Vår hemsida är däremot för tjejer:

http://www.xn--innehllsdeklaration-4wb.se

Sådant kanske tjejer kan tänka sig att betala för, när den är klar! Men sex tror jag inte på och gigolo är oftast bara en ful kille som vill ha respekt av mig! Därefter så vill killen vara hemlighetsfull om tjejerna och det gör honom bara mindre trovärdig! Alltså, manlig fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0