Betala tandläkare, tjatigt om gigolo

Vi får vänta tills imorgon om ifall jag vinner pengar på postkodlotteriet!

Jag måste betala tandläkaren först och därefter får jag behandling!


Hmm... Gigolo! Ni vill alltså att gigolo finns för annars så börjar ni att gråta en massa i min blogg!

Ert påstående:

Man kan få fina julklappar av tjejer! På det sättet skulle man kunna vara en gigolo!

Mitt svar:

Jag fick en mycket fin present av en tjej! Hon gav mig en spritbutelj från Afrika som hennes farbror hade tecknat bilden på spritflaskan! Spritflaskan var Afrikas mest sålda spritflaska!

Jag blev jätteglad när jag fick den!

Oftast så är gåvorna från tjejerna billiga och känslomässiga där killarnas gåvor är exklusiva men saknar affektion.

Killen ger en ny bil! Killen köper diamanter! Men sådant har oftast ingen baktanke! Killen köpte vad som var dyrt!

Tjejen ger en bok, en spritflaska, en vacker mössa! Hennes present är inte dyr men har starka tankar om den hon ger presenten till!



Men jag blir inte så ledsen över sådant! Varför vara ledsen över något helt naturligt? Tjejen älskar man ju som kille för att hon är känslomässig och visar sin omtanke!

Visst skulle det vara kul om man kunde vara gigolo! Men det finns ingen ekonomi i att vara gigolo!

Jag skulle aldrig kunna gå till en tandläkare på att arbeta som gigolo!

Det ser man ju också i samhället: Gigolo är alltid mystisk och syns inte i världen förrän han vill imponera på en kille med sitt yrke, prostituerade tjejer ser vi överallt!

Alltså, bärkraften för gigolo existerar inte men existerar för kvinnan i form av prostituerad!


Jag vet ju inte allt men jag kan tro att gigolo är en modern myt precis som råttan i pizzan! Det tänker jag, myt.


killars presenter till tjejer:
http://www.diamantia.com/shop

tjejers presenter till killar:
http://www.google.se/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_bhVmX2829iI/TBc2VgEPbFI/AAAAAAAAD4A/bNCr6vf29V0/s1600/Hj%C3%A4rtan.jpg&imgrefurl=http://hemmahoslillamej.blogspot.com/2010/06/att-alska-dej-nu-och-for-alltid.html&h=340&w=454&sz=25&tbnid=tvfhjorJ0tgOaM:&tbnh=76&tbnw=102&prev=/search%3Fq%3Dhj%25C3%25A4rtan%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=hj%C3%A4rtan&docid=ewwlc4lspnZwZM&sa=X&ei=4-yVTrSwN62N4gT_8o2lCA&ved=0CDMQ9QEwAQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0