Betala tandläkare: Nix inte gigolo

Nej, jag tror fortfarande inte på det alternativet!

Jag har fortfarande fredag - lördag - söndag på mig på postkodlotteriet innan tandläkaren skall betalas.

Jag tror mer på ett lån av Svenska staten än att gigolo finns!

Gigolo är som att spela på hästar: Många pratar om den perfekta hästen som inte förlorar, det uppgjorda spelet osv... Men därefter så finns inte sådant i Sverige!

Gigolo finns i Afrika men sådana tjänar kanske 5 kr i timman och det betalar ingen tandläkare!


Det tjejer passar för:

Johan är snäll och har 100 miljoner kronor! Det tjejer passar för är att vara Johans fru! Johan står för pengarna som urtidsmänniskans man tog hem bytet efter jakten! Frun lagar maten och tar hand om barnen!

Alltså, Johan betalar och frun står för kärleken och omtanken!


Att tjejen betalar och gör det som mannan gör går inte! Inte för att dem inte vill utan för att tjejer inte kan tänka på ett sådant sätt! Det går inte, vilket gör gigolo till en ej existerande fantasi!


Det är precis så ute bland företagen: Har du en kvinnlig personalchef så förstår du att företaget kanske ger dig en låg lön eller ingen lön alls! Har du en ung manlig personalchef så förstår du att du får högre lön eller i vilket fall lön!

När det är lågkonjunktur så finns det många kvinnliga personalchefer och när det är högkonjunktur så finns det många manliga personalchefer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0