American Cheesecake : ) USA

Den maten jag lagat än så länge har varit god och mycket mättade! Idag åt jag för exempel det sista av kålet och kycklingen. Så jag är mycket nöjd med det Amerikanska köket! Dessutom så kunde man flirta med tjejer med den Amerikanska maten också  : )


Jag tog upp det med att jag kallar detta för semester med att jag är sjuk för att jag kan tänka mig att ni tror att jag är lika öppen i verkligheten om min sjukdom också!

Mitt utseende: Jag har valt att inte visa kort på mig på denna blogg förutom min rumpa   : )


Detta för att det annars blir jobbigt! Folk vet alltid så mycket om tandläkare och att det inte är farligt (fast att dem aldrig läst något om tänderna). Så ser dem mig här så skall dem komma fram till mig och berätta att det inte är farligt och det kan bli tjatigt i längden.

Hur jag ser ut idag: Jag ser ut som en kvinnlig manga figur! Stora ögon, smal, bra hållning, sexigt sätt. Jag ser bra ut! Därefter så gillar ju tjejer olika killar. Vissa tjejer vill ha farliga killar och andra vill ha tjocka killar osv... Men jag ser vacker ut för många tjejer men tjejer kan vara sådana här: Om en tjej tycker att jag är snygg och sig själv som ful då brukar tjejen leta fel på mig. Tjejer tror att man är divig som kille när man snygg.

Men riktigt snygga tjejer som den här granntjejen brukar vara mer aktiva eftersom dem också ser sig som snygga!

Vissa killar gillar supersmala tjejer men jag gillar tjejer som har lite bröst och rumpa! Sådana tjejer brukar gilla mat och det tycker jag är roligt för då kan vi göra något tillsammans.

Men när ni ser dem tjejerna som gillat mig så brukar ni aldrig tänka på sådant, precis som mina killkompisar när dem ser sådana tjejer som man kan förstå är intresserade av mig. Dem ser bara en super snygg tjej som visar rumpan och brösten!

Jo, man kunde se granntjejens bröstvårtor under linnet! Sexigt   : )

Jag fick helt klart betalt för den cheesecaken hon fick igår! I natura : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0