WOW, en sån bra dag!

Först så började dagen med en suck! Jag kunde inte sova under natten på grund av att jag oroade mig för pengar till tandläkaren.

När jag kom till stan så såg jag att en skuld dragits för tidigt och betalade därför skulden.

Och när jag kom till tandläkaren så var tandläkaren inte betald!

Oh nej, tänkte jag och förklarade alla turer kring betalningen. Tandläkaren tyckte att vilka pengar som helst var okej bara jag betalade och då skedde något underligt: Tandläkaren blev betald precis när vi stod och pratade!

Staten betalade all form av livsuppehållande vård! Det kostade staten 11 000 utöver den summan jag själv betalt förra gången.

Det innebar att jag fick mina tänder utdragna idag!

Tänderna var svåra att dra ut denna gång och tandläkaren svettades när han drog ut tänderna! Han hade tänkt att det skulle bli lätt men så stötte han på problem! Men det gjorde inget, det gjorde inget ont och lättnaden att staten betalat räkningen gjorde att jag kunde utstå att tänderna var lite svårare att dra ut!

Därtill så får jag lägga till för slipning av tänderna när behandlingen är klar! För allt förutom den livsuppehållande vården betalade inte staten!

Vi lever i en bra stat med Fredrik Reinfeldt!


Men jag hade inte valt staten om jag inte varit så sjuk som jag är nu! Inte för att tandläkaren brydde sig men när jag mötte den som satt i kassan så rynkade hon på näsan när hon såg vem som betalade tandläkaren. Men nu så är jag så sjuk så att sådana idéer som att sälja min kropp, var något jag tänkte att jag kunde göra för att bli frisk!


Jag har nu sovit för att jag hade ont efteråt! Men lättnaden är total!



Tolkning 3 Drömmen

Alltså: Det utomjordiska skeppets dröm kom precis när antagligen beslutet kom att betala tandläkaren från staten!



Eftergift 1:
Modern tycker att det var bra och beskriver sig själv som en elak mumie! Det gör hon i så fall för hela Sverige! Därefter så menar hon då alltså att hon gör det manuellt med oss eftersom vi var bra! Manuellt innebär att hon då kommer ner och tar bort oss på jorden, vilket är bättre för oss!



Eftergift 2:

Det utommjordiska skeppet la ihop 3 Mumien filmer vilka producerades 1999, 2001, 2008! Därav handlingen i drömmen kommunismen ger sig på ett Hotell i Florida!

Skeppet skriver: Vi ger er vår lokalisering vilket hade betytt att ni skulle kunna aresstera oss ifall ni kunde!

Skeppets lokalisering är: 3 ljusår bort! Skeppet ser för tillfället på 2008 års film i skeppet!

Dessutom, upptäcker ni att hon faktisk skyddar min mor! Hon menar på ett klurigt sätt att hon står ivägen för mig och min mor! Att min mor inte kan förstå ett så krångligt förhållande mellan oss och att hon därför anser att det är synd om mig eftersom hon förstör relationer mellan barn och förälder! Modern är mycket sådan när det gäller kvinnor OCH MIG! För när hon ser mig så ser hon ungefär den lilla vackra flickan som är hennes dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0