Vadå?


Drömmen menar ju det: Film citat!

Om vi då inte tror att Pang i Bygget och Mumien filmerna är realistiska filmer inspelade i ett vanligt Engelskt hotell och på en vanlig dag vid pyramiderna!

Eller tror ni att Pang i bygget är en realistisk film?

Den svarar att det är Andreas som tror på religionen och han är helt världsfrånvänd förutom att ge sig på hennes barn! Inte för att han skulle göra något sådant men å andra sidan så kan han aldrig tro på något på jorden. så betala mig skulle han aldrig tro på vilket förenar er alla, även er som skulle kunna tänka er att ge er på barn för en dröm skull och kalla det er Religiösa tro!

Vad hon heter? Det borde ju inte ni veta?

Men om ni redan visste att hon hette det, hur skall jag då kunna motverka att ni vet det?

Ni andra som inte vet vad hon heter: Varför undra över sådant som ni inte har att göra med?




Detta är en blogg om odontofobi!

Jag tycker många av er är ett gäng borderline fall stödda av Psykologföreningen som borde plockas bort från samhället! Dem som inte kan något har mycket att säga! Det är som Sokrates: Den som vet allt vet inget!

Jag blir trött på er och att ni aldrig kan tänka! Det blir bara en massa människor som kommer till skada och jag är rätt så sur! Jag gillar barn och ni hotar alltid alla däribland barnen och mig och alla andra!



Men tja, IQ spelet gick å andra sidan bra! Något trevligt en dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0