Vackert

När jag funderat lite: Det var vackert! Årtalen och temat i drömmen passade bra ihop med varandra! Detta utan att jag visste årtalen för Mumien filmerna! Kinesisk Mumie osv... Ja, dem ser ut som skräckfilm (för mig).

Modern har alltså en dotter på det utomjordiska skeppet! Det var henne jag mötte när jag hade köpt en film i en dröm!

Flickan arbetar alltså i filmrummet som visar film från jorden!

Ja, dottern har en konstig fot (jag vet inte vad jag skall kalla det för, har egentligen inte sett något liknande förut). Hon tycks kunna vara intim med sin fot! Alltså att hon kanske kan uppleva inuti mig.

I drömmen är hon 19 år men jag vet inte hur gammal hon är!

Hon är rakt igenom förstående och medkännande till sitt sätt! Hon förstår att foten hon har ser farlig ut! Hon är snabbtänkt och vet hur hon skall parera orden vilket man blir imponerad av.

Därefter tar hon för sig! Men det gör inget i hennes fall för allt det hon har är vackert!


Man skulle gärna vara i hennes närhet!


Jag hittade en bild på en flicka som hade STIL! Tråkigt nog är det ett konstverk och jag kan därför inte visa konstverket här på sidan! Men den flickan är medveten och karaktär!

Jag är mycket imponerad av henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0