Tolkningar om utomjordiskt skepp



Låten jag letade efter var egentligen lätt: A-ha, Take on me!

Skeppet är på väg ut genom spegelbilden precis som flickan jag kände som jag lekte Svarta madam med!

Jag vet inte hur lång tid 3 ljusår tar att åka! Det jag kunde tänka mig var att dem låg 120 000 ljusår för 8 månader sedan och att dem då äntrade ett svart hål! Men nu är det som att skeppet suttit och sett vår film på 3 lusårs avstånd hur länge som helst! Skeppet har varit dött men nu kommer det partiellt tillbaka igen. Det är en gissning, för så bra kan jag inte tolka!

När jag frågade om Lotto raden så påstod sig skeppet bara vara Manuell från Pang i bygget som inte förstod min begäran - men vissa förstod och svarade på andra sätt! Det är nog vad skeppet säger till mig när dem är här också ifall jag vill något dem inte vill gå med på!


Hej alla Nobelpristagare

Vad skulle ni önska fråga ett utom jordiskt skepp förutom Lotto raden och hur man besegrar skeppet?

Det är ju på kul, men skeppet tycks svara!


Vad tycker jag?

Det skulle vara roligt att möta dem! Tänk, vi skulle vara dem första människorna som möter på något från en avlägsen Galax i universum! Rent känslomässigt så skulle jag bli lycklig om vi såg något där ute i mörkret, men det skulle bli en tvehågsen lycka med tanke på vad jag tänker att skeppet säger till mig! Jag skulle nog vara rädd när det kommer närmare!


Sådant jag tycker är kul?

Jag förbereder julen för tillfället. Har köpt Kalle Anka vilken innehöll en adventskalender! Då är jag ändå en sådan kille som har 5,0 i betyg och 139 i IQ och borde anse att sådant är skräp! Men det är just det barnsliga med julen som jag gillar. Och att julen är en kärlekens högtid där vi ger varandra hemliga presenter! Och det är alltid jul uppe i skeppet där hon är, hela den kammaren är som en stor julaftons natt där man tittar på alla julklapparna. Alltså en mycket kärleksfull varelse fast att den är som jag beskriver den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0