Tolkning

Jag är fortfarande lite snurrig efter tandläkaren. När jag mötte en som känner idag så var jag helt snurrig när jag skulle prata med den. Jag tyckte att det var pinsamt och förklarade att det var mina visdomständer osv...

Jag känner mig dessutom hela tiden sexuellt upphetsad av drömmarna och det är också jobbigt! Jag får gå ut och möta några unga flickor   : )

Nu beskrev ju inte skeppet att jag skulle vinna på Lotto men man kan ju alltid önska! För skeppet framstår nog den önskan som bisarr. Men vinner jag inte denna gång så har jag Lotto lördag 5 veckor också!


Det är flera drömmar som passar in i varandra! Jag kommer senare att publicera drömmarna tillsammans!



Senaste dröm badstrand!

Sådant jag inte visste:

1. Att USA har privata badstränder!
2. Mumienfilmernas årtal!
3. Mumien filmernas antal

Lätt tolkning: Den lätta tolkningen är Torg(STÅND), Produkt, Hotell, Kommunistisk Mumie = Det jag ser här är filmer och att filmerna har en betydelse. Det finns flera filmer om mumier 1, 2, 3 och eftersom det omnämns Mumien filmer så är det lätt att tolka att skeppet menar Hotell och då Pang i bygget "Torg(STÅND) på strand"  Fawltys SNOPP (underförstådd eneglsk betydelse). Mumien filmerna var 3 och en känd replikskifte från Pang i bygget är: Please Put that racket of - It's Brahms - Brahms third racket! Årtal för mumien filmer 1999 - 2001 - 2008! Den engelska betydelsen skiljer sig från den svenska betydelsen "Pang i bygget - Fawltys SNOPP"! 1999 så bodde jag i ett Höghus med en Indisk tjej som bjöd hem mig till sin säng 1999!

Den Svenska översättningen = Pang i World Trade Center 2001
Den Engelska betydelsen  = Den Indiska tjejen var intresserad av min SNOPP 1999!

Vilket betyder = Översättningar!

Vem kom på att den engelska betydelsen var Faltys SNOPP = Adelsmannen som masserade tjejer 1993 - 1994!

Jag masserar flickan på Skeppet i en dröm och vem är jag då = Adelsmannen!

Var bodde Adelsmannen = Han bodde i Gamla stan i Stockholm!

Vad kan detta betyda: Tolkningssvårigheter (mellan mig och skeppet eller mellan man och kvinna på jorden eller mellan människor på jorden)!



Mumien film 3 = Politisk åskådning! Mumien film 3 - Kinesisk Mumie = Fundamenatlism!



I denna enkla tolkning så var det mesta enkelt att tolka för alla eftersom uppgifterna förutom: "Jag och den Indiska tjejen 1999 och att adelsmannen masserade tjejer" var offentliga!

Det var alltså inte långsökt att tänka = Film!

Så här låter det när jag tolkar:   I........D......I........O.......T......E........R = IDIOTER


Det får mig till att tänka att den inte är så intresserad av att jag får mina 7 rätt på Lotto av den! Men jag önskar att det var så    : )


När jag fick en Lotto rad vilken jag glömde så kanske det var dottern på skeppet som gav mig den! Mamman blev sur och menar att sådant ägnar sig inte skeppet åt! Mamman menar att jag skall vara glad att jag lever och att skeppet på sätt och vis bryr sig om mig tills skeppet kommer fram till jorden! Det dem är intresserad av är att se den sexuella biten och vilka vi är! Allt annat tycker skeppet är vår världs omsorg! Vill vi slå ihjäl varandra så är det upp till oss! Vill jag vinna pengar så är det upp till mig!


Drömmen om Lottorade var att jag såg dragningen på Tv och jämförde min rad med dem nummren som kom fram! Anledning till att jag glömde nummren var för att jag blev så glad i drömmen och för att nummren egentligen inte hade någon betydelse när jag väl hade 7 rätt! (Tråkigt att jag glömde).


Önskan om Lotto och drömmen om att Dödsriket är Gamla stan i Stockholm= Är ni aldrig glada för att ni lever, eller vill ni vara döda?

Alltså = Det är som att komma in och fråga en fundamentalist som är anti tillen själv om inte den kan ge en 7 rätt på Lotto!

Den sista tolkningen är lite svårare och vagare men utifrån den lätta tolkningen så blir den lite svårare tolkningen mer trovärdig!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Älskar att kolla på film och serier! vilken är din för nuvarande favoritfilm? :)

2011-11-10 @ 15:17:38
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0