Tolkning 2 av dröm

Jag kollade årtalen på mumien filmer och dessa passade bra för sekvensen i drömmen!

Jag förmodar att skeppet är 3 eller 10 ljusår bort från jorden!



Resten av drömmen förmodar jag är en känslomässighet från skeppets sida! Jag ser ungefär ut så här för det utomjordiska skeppet och modern på skeppet:
http://crazyverran.blogg.se/images/2010/p4300399_86207037.jpg

Så här ser modern och skeppet ut för mig:
http://www.discshop.se/img/rec_foton/mummy_face.large.jpg


Men jag blir känslomässigt påverkad av drömmarna och när skeppet och modern är på det sättet som dem är så ser modern ut så här för mig:
http://spaam.se/girls/danielle_panabaker.jpg



Hon blir på en mycket personlig nivå (fast att jag vet mängden av läkare och psykologer och alla möjliga för att framställa moderns vilja).


Att jag vet det är för att jag vet hur många som är dem olika varelserna i kommandocentralen på skeppet! Matematikern är några 1000 matematiker och befälhavaren har en armé på ungefär några 100 000 soldater osv....


Därefter så tänker jag att allt i drömmen är en förklaring om Ekonomiska strukturer och Ekonomiska idéer inför Nobelfesten 2011! Och detta förklarar jag i nästkommande inlägg!


Hur är dem egentligen?

Hm.....


Som jag tänker det på följande vis: Låt oss tänka att en General, driftig kille, har en ung dotter. Hon skriver namnet hon kallar honom för i hans hjälm eftersom hon bryr sig om honom. Det är ju lite barnsligt, men han har på sig den hjälmen med ära eftersom han tycker om sin dotter. Låt oss tänka att han överlever första attacken mot jorden! Då får han ungefär vinna ett litet slag eftersom det var sorgligt att hans dotter dog när alla jordens städer förintades.


Ungefär så är dem!


Så konstigt är det, dem gråter för jag har det svårt med tandläkaren men därefter skall dem förinta oss   : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0