Tolkning 1 av dröm

Jag kan skriva att jag hade två inflammationer som kom fram vid dem visdomständerna jag har kvar och efter att inflammationerna försvan så avtog smärtan i tungan! Har nu inte lika ont som igår!

Jag har nu påbörjat tolkning av drömmen jag hade!


Tolkning 1 av dröm:

Vi skiljer oss åt från dem på det utomjordiska skeppet på ett mycket betydande sätt:

På jorden så är produkterna mer värda än oss människor! Exempel: Vår hemsida innehållsdeklaration.se är mer värd än oss som äger och arbetar med den! Det är konstigt när man får veta det, men så är det med alla produkter och alla människor på jorden.

På det utomjordiska skeppet så är varelserna mer värda än produkterna dem gör och skeppet dem reser i! Deras värde som varelse är mer värt än produkterna som skapas av dem!


Rösten menar därför: Tja, jag tycker att tandvård ingår i vård och att du borde få vård Gratis Patrik! Men å andra sidan så är ju jag en av dem som tänker förinta er planet och är ju därför som dem där otrevliga killarna på er egen planet! Står du ivägen Patrik så kommer ju du också att stryka med när vårt skepp kommer till er planet (varelsen menar paradoxen med detta)! Men jag anser att vi är som kommunismen där all form av vård är Gratis för oss! Och att det egentligen borde vara så för er också!

Den vackra musiken menas kanske med att detta skepp är ett vackert elakt skepp! Skeppet ligger ju trotts allt långt före oss i allt som vi har på jorden.



Det var tolkning 1!

Kommentarer
Postat av: Plura Lönnskog

Yabba-dabba-do Zeus!



Hur gick det på kursen Iris Hadar? Fick du doppa? Du hade ju fiktiva samlag med halva bunten av brudarna! Athena, den nordiska, Nymfflickan osv.



Hur länge har du tänkt bo i en student korridor utan att utvecklas? Du är ju ändå 40+ nu kan ju inte syssla med drömtydningar hela livet...



Detta är INTE Säpo om du undrar. Ej heller någon hittepå-sekt. Bara jag.



Snygg är du med. Du har ju en likadan skjorta som killen i Lönneberga. Men lite åt det lila hållet.



BUUUUH!



Är det okej om jag trycker en T-shirt med din bild på ditt arsle? Det har du ju redan lagt ut och jag har sparat som bakgrund på min dator (fiffigt va?)



Nä du Patte psykos! Nu ska jag dra en bärs och lyssna på musik..Hoppas vi höres....'



LOVE!!!!!!!!!!666



2011-11-01 @ 19:37:25
URL: http://xhamster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0