Tandläkaren


Idag var det mycket hos tandläkaren! Jag var knappt vaken och vi fick skynda oss med alla tänderna.

Först så plockade tandläkaren bort stygnen där vi sydde för några veckor sedan och därefter så lagade tandläkaren 2 mindre hål.

Det kändes inte och lagningarna gick så fort så att jag tänkte att tandläkaren lagat en tand!

Därefter så plockade tandläkaren bort den sista visdomstanden! Inga problem, tanden kom ut på 3 min!

Däremot så har jag varit bedövad i hela underkäken idag! Jag har därför vilat mig och väntar nu på att bedövningen skall avta - bedövningen är nästan borta.

Tänk om jag vetat hur bra tandläkaren var redan från början, då hade jag sluppit allt lidande med alla infekterade visdomständer. Det är värt att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0