Sover sover och sover


Puh, jag känner mig som törnrosa! Jag sover hela dagarna! Men det känns i vilket fall bättre efter tandläkaren nu!

Drömmar

Detta med sömnen ger mig gott om tid till att fundera på drömmarna! Jag har inte kollat Lotto än så nu var det 2 dragningar sedan jag tittade på Lotto!

På något sätt vill jag hålla kvar önskan om att jag får 7 rätt på Lotto! Men egentligen så räcker det bra med 6 rätt på Joker! Alltså, man kan leva en liten stund på 6 rätt på joker!

Jag valde 3 rader i onsdags för att jag tänkte: one of those threes!

Men själva drömmarna i sig själv är också roliga! Dem här drömmarna har varit med mig sedan jag var liten 5 - 6 år fram tills nu och man kan bilda ett tema med drömmarna! Drömmarna gör så att man upplever sig som betydelsefull!


Men jag funderar fortfarande på drömmarna! Det brukar dröja lite eftersom jag behöver få perspektiv på vad drömmarna kan mena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0