Sammanfogar


Jag börjar må bättre efter tandläkaren. Jag vet inte om det är en tillfällighet men nu mår jag bättre!

Drömmen

Sexualiteten - Man - Kvinna

Jo, det utom jordiska skeppet verkar vara intresserade av vår sexualitet! Skeppet vill att jag skall ägna mig mer åt tjejer och mindre åt annat!

Skeppet är ofta tjejer som Platoniskt eller öppet förälskat sig i mig! Däremot så kan tjejer tänka rätt så mycket på pengar och att killen skall ha pengar! Dessutom så tycks vi män och kvinnor på jorden ha tolkningssvårigheter oss emellan!

Jag brukar därför gilla tjejer i 19 års åldern eftersom sådana tjejer ser världen med tillförsikt! Sådana tjejer i 19 års åldern är inte alltid brydda om pengar och kan tänka att dem tjänar ihop pengar själv. Själva sexet är viktigt för yngre tjejer.

Jo, jag blir ju då lite som Basil som springer efter unga tjejer på sitt Hotell!


Skeppet tycker därför: Tjejerna är Emanuell i filmen "Pang i bygget" och jag är Basil!

Det är en tolkning!

Drömmen där jag masserar tjejen från skeppet!

Det ytterst vackra med den drömmen är att hon gör en spontan sex akt! Hon tycks träna på att göra en sex akt eller så visar hon sex akten långsamt för att jag skall förstå den!


Hm... Det är halvmörkt i rummet så jag ser inte foten så bra först (eller ägg läggnings mekanismen)! Men när jag får se den på nära håll så tycker jag att den är vacker, sirlig och spännande.


Tja...Skeppet menar att jag får springa ut från skeppet (hotellet) när skeppet kommer fram till jorden. Då tycks min frist vara över och krigaren tycks då ändra sin sång för mig i hörnen och vråna av skeppet!



Jag tycker att dem här drömmarna är kul! Man kan få fram ett budskap vilket jag inte får fram med andra vanliga drömmar! Budskapet är inte heller helt skapat av mig utan skulle nog kunna tolkas så av andra också!


Jag sammanför för tillfället drömmen med tolkningen och man ser att tolkningen passar bra med drömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0