Rotfyllning


Idag oroade jag mig! Jag skulle rotfylla min första tand!

Det gjorde inte ont och det gick snabbt! Tandläkaren rotfyllde 2 tänder idag!

Jag fick några skyddsglasögon som såg ut som solglasögon och därefter satte dem klammer över tänderna! Allt gick snabb och smärtfritt! Inga problem!

Jag kommer att rekommendera den praktiken och tandläkaren senare när allt är klart! För redan nu så har tandläkaren varit bättre än alla andra tandläkaren jag förut haft!

Förstående för att jag har odontofobi och allt går smärtfritt! Mycket bra tandvård!


Jasså,

Men det finns ju fler på den här bloggen som menar att dem ser mig osv.... Vad det gäller mig så kan man mena: Jag såg honom flyga över en skyskrapa med bara armarna! Låter trovärdigt när det gäller mig!

Jag tycker att ni är elaka mot mig och har varit det sedan jag besökte Lunds Domkyrka! Tråkigt att ni är sådana!

Ni går väl arbetslösa och har inget att göra eller så oroar ni er för amorteringarna på huset och så går det ut över mig! Men det borde ni ju förstå själva, det behöver ju inte jag förklara för vuxna människor! Tråkigt!


Spel


Postkodlotteriet

Jag har spelat för ungefär 1000 kr detta år på postkodlotteriet och ringt deras tävling för ungefär 300 kr och vunnit än så länge 0 kr!

Kul lotteri men tråkigt med vinsterna! Man ger ju förvisso pengar i välgörenhet på postkodlotteriet och det känns ju bra!


IQ spel

Jag vinner lite varje dag på IQ spelet! Men det är svårt, den som leder tycks alltid få full pott vilket man har svårt att komma över! Men någon gång skall också jag få full pott! Men det är kul att man vinner lite pengar! Jag slipper att hela tiden sätta in pengar eftersom jag vinner lite pengar!

Idag gick det trögt men det brukar gå trögt efter tandläkaren!


Lotto

Jag har nog vunnit 1000 kr detta år på Lotto (Små vinster)! Det sker ju inte så mycket på Lotto utan det är pengarna när det gäller Lotto! Tänk om man vinner högsta vinsten på Lördag (så är Lotto)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0