Puh en sådan dag


Jag har försökt vända på dygnet idag vilket har varit svårt! Jag tror att mina sovtider gör så att jag mår sämre och försöker därför vända på dygnet.

Funderingar kring drömmar:

Tja, den lätta idén gick alltså inte, eller så funderas det på hur jag tänker för att jag skall kunna tolka LOTTO numren!

Jag tycker att detta ligger nära att det faktiskt är ett utomjordiskt meddelande. Förvisso så är LOTTO lite svårt men vi skulle aldrig begära att SETI fick LOTTO raden skickad från stjärnorna! Dessutom LOTTO raden när dem tolkat signalen och därefter för det landets LOTTO där dem befinner sig.

Jag håller på med fallenhetsspel för tillfället! Jag är bra på nya spel men min dator är lite gammal! Datorn gör så att nästa drag inte syns eftersom datorn inte riktigt klarar grafiken! Jag får helt enkelt föreställa mig nästa drag efter hur det såg ut förut! Det gör att jag förlorar lite sekunder vilket medför att jag inte kommer 1:a men att jag vinner lite pengar ändå (12:a av 1000 deltagare).

Spelet är ju dessutom TUR och ibland har jag otur!

Det hade varit roligare med LOTTO eftersom LOTTO inte innebär någon prestation vilket fallenhetsspelen däremot gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0