Nobelpriset tolkning



A-ha är ju en Norsk Grupp!

Soldaterna sjunger vackert för oss när vi befinner oss på den Privata badstrandens Hotell i USA!

I Norge delas Nobels fredspris ut!

Skeppet kommer kanske med fred!

Tja, jag vet inte om ni kan se något 3 ljusår bort! Låten Minor Earth Major sky A-ha passar ju bra på att det är nog svårt att hitta ett objekt stort som jordens måne 3 ljusår bort! Vi har helt enkelt skräpiga produkter : )

Men detta är ju en önske tolkning med fred! Jag har ju fått se vad som sker när skeppet menar annat än fred genom hela min 5 och 6 åriga barndom!

Skulle ni vilja något sådant som fred? För det som jag uppfattar er som när jag står och pratar med dem genom spegeln är på det sättet dem hitintills har förstått oss.



Så jag förstår att det går till:

Jag tecknas på skeppet av en tecknare och hon tecknas därefter så står vi och pratar med varandra genom en spegel som i Take on me A-ha låten! Dem menar att sagovärlden ryckte med mig in till sig! (För jag är hon och hon är jag) Proffsigt!

Jag förstår inte varför det dröjde innan jag förstod att jag skulle söka på musik! Alla sjung ju på Hotellet! Sång - musik! Men ibland så står det still (jag tänkte bara på film eftersom vi hade tittat på film).


http://www.youtube.com/watch?v=Awnhonto-8s&ob=av2e

http://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914

http://www.youtube.com/watch?v=Ht0lPunQrTo&ob=av2e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0