Nix



Jag prövade Lotto raden igen och Nej! Det var långt ifrån den Lotto raden!

Förvisso: Om jag skulle få Lotto raden så skulle ju jag bli en lämplig person att kidnappa! Kidnappa mig och avkräva Lotto raden av mig för flera veckor framåt!

Men så tänkte jag: Om jag vann så skulle jag kunna ha mycket livvakter! Men det skulle förvisso bli tråkigt!


Jag har i vilket fall försökt och därefter så får vi se! Joker raden såg konstig ut för Lördagen!

Jag vet ju dessutom inte vad som kommer att ske nästa Lördag!

Å tredje sidan så tycks det som att skeppet menar att vi utövar utpressning mot skeppet! Det kanske vi gör på sätt och vis! Jag har nämligen aldrig önskat något förut av skeppet utan har tolkat drömmarna som jag fått!

Det är lite utpressning! Det är ju trotts allt ett utomjordiskt slagskepp som jag önskar Lotto raden av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0