Min granne idag


Jag var lite sur på er igår men efter en natts normal dygnsrytm så tänkte jag att jag fick förklara följande:

Det där med Joker raden samt citat föll rätt så bra på platts vilket ibland medför att knasiga människor får överslag! Då brukar jag oroa mig eftersom jag vet att sådana personer brukar luska ut sådant som jag skrev om med hennes dröm!

Hennes dröm är ett påhitt av antingen henne själv eller av prästen i Kiruna! Hon fick den 1999 året efter att jag besökte Lunds domkyrka med två drömmar!

Jag tycker att mina drömmar är konstiga! Jag gick till prästen eftersom prästen är en sådan person där man ägnar sig åt sådant som drömmar! Hade jag vetat allt detta om människor och tro som jag vet idag så hade jag inte besökt Lunds domkyrka!

Antingen så är det Gud eller så är det en främmande civilisation! För jag tror inte att Svenska spel fuskar med Joker!

Och det var då alltså film citat i enlighet med drömmen!

Äntligen så mötte jag min granne men nu så hann inte min granne eftersom han skulle till stan med sin dator! Jag sparade pengar till en Taxi och därefter så har jag sovit konstiga tider!

Tja, han får sina pengar och det bra är ju att då har jag ändå kvar så att jag skulle kunna åka en taxi till sjukhuset, om jag behöver det (nästa månad).

Min kompis som är en granne till mig är en mycket normal kille! Jag har faktiskt inte mött så många normala killar! (Det är därför han skulle få en stor summa pengar om jag för exempel vann på Lotto). Han jag har internetsidan med är också normal men annars så är många andra som Andreas (helst Svenskar som påstår sig vara religiösa och en del psykologer från när jag studerade till psykolog)!

Andreas har bra sidor men är så som jag beskriver honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0