Min beundrarskara är mig nära

Jag fick ett av dessa brev igen! Jag fick lite gratis porr jag kan titta på där också!

Det var ju kul med lite tjejer. Brev jag fick på min blogg idag:

Du är ju ändå 40+ nu kan ju inte syssla med drömtydningar hela livet...

Detta är INTE Säpo om du undrar. Ej heller någon hittepå-sekt. Bara jag.

Snygg är du med. Du har ju en likadan skjorta som killen i Lönneberga. Men lite åt det lila hållet.

BUUUUH!

Är det okej om jag trycker en T-shirt med din bild på ditt arsle? Det har du ju redan lagt ut och jag har sparat som bakgrund på min dator (fiffigt va?)

Nä du Patte psykos! Nu ska jag dra en bärs och lyssna på musik..Hoppas vi höres....'

LOVE!!!!!!!!!!666


http://xhamster.com
Jag får tacka för omtanken och för att jag fick se alla tjejer som har sex på sidan jag fick av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0